تبلیغات
اندیشه برتر - روشهای غلبه برفشار روانی
پنجشنبه 15 تیر 1396

روشهای غلبه برفشار روانی

   نوشته شده توسط: شاکری    نوع مطلب :اطلاعات عمومی ،

نخست برای غلبه بر فشارهای روانی لازم است تا یک گرایش مثبت نسبت به آن داشته باشید . به هر حال میزانی از فشار روانی ، اجتناب ناپذیر و سودمند است خصوصا" اگر شما در وضعیت و موقعیتی کار می کنید که مرتبا" در حال تغییر است . واکنش شما نسبت به فشار روانی ، انرژی اضافی لازم برای پاسخ به تغییرات را فراهم می سازد . بدون وجود این انرژی اضافی ، فرآیند تغییر برایتان بسیار مشکل تر می شود . گاهی اوقات ، وضعیت طوری است که فشار روانی ورای حد کنترل شما می باشد و برای تغییر شرایط ، کار چندانی نمی توان کرد. تنها تغییر نگرش موجود ممکن است در چنین وضعی به غلبه بر فشار روانی کمک کند . به عبارتی تدبیر واحدی برای غلبه بر فشار روانی وجود ندارد و تنها خود شما هستید که از آگاهی های بدست آمده خود بر اساس شرایط شخصی برنامه ریزی می کنید و این تنها راه مؤثر است . توکل به خدا و باور قلبی به آن بسیار نقش آفرین است .

ادامه مطلب...


برچسب ها: روشهای غلبه برفشار روانی ،

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر